''REDZI.DZIRDI.TURPINI.''


Baložu vidusskolas skolēnu pašpārvaldes vadītāji iniciatīvas “Kontakts” ietvaros izstrādāja un īstenoja projektu un pasākumu "REDZI.DZIRDI.TURPINI!”

 

Jaunatnes politikas valsts programmas (2024.-2026. gadam) ietvaros notiek iniciatīva izglītības iestāžu pašpārvalžu atbalstam “Kontakts”. Iniciatīvas “Kontakts” ietvaros tiek stiprināts pašpārvalžu tīkls Latvijas izglītības iestādēs, sekmējot jauniešu aktīvu pilsonisko līdzdalību un veicinot prasmes novērst mobingu un veidot skolas vidi atbalstošu un cieņpilnu. Pateicoties Jaunatnes starptautisko programmu aģentūras (JSPA) organizētajām skolēnu pašpārvalžu klātienes apmācībām 3 dienu garumā šī gada martā, Baložu skolēnu pašpārvaldes pārstāvēm Katrīnai, Annai Rebekai un Anetei sadarbībā ar Izglītības, kultūras un sporta pārvaldes jaunatnes lietu speciālistēm bija iespēja uzrakstīt savu projektu un pašām to attīstīt.

 

Tā rezultātā 20. un 21. septembrī notika Baložu vidusskolas skolēnu pašpārvaldes vadītāju organizēts pasākums "REDZI.DZIRDI.TURPINI!”, kura laikā pašreizējās 12. klases skolnieces apmācīja un iepazina nākamos aktīvos skolēnu pašpārvaldes locekļus. Pasākums bija lielisks piemērs jauniešu iesaistīšanai sabiedriskajos procesos un pašpārvaldes darbā. Šī iniciatīva deva iespēju topošajai pašpārvaldei ne tikai izzināt savus pienākumus, bet arī attīstīt svarīgas prasmes, kas būs noderīgas gan skolēnu pārstāvēšanā, gan arī plašākā sabiedrības dzīvē.

 

Pasākuma "REDZI.DZIRDI.TURPINI!" laikā jaunieši aktīvi piedalījās diskusijās un praktiskās nodarbībās, kas padziļināja viņu izpratni par pašpārvaldes lomu un tās iespējām. Īpaši nozīmīga bija tikšanās ar Ķekavas novada priekšsēdētāju Viktoriju Bairi, kuras laikā tika apspriesti gan aktuālie jautājumi, gan arī deputātu un jauniešu sadarbības nozīmīgums. Diskusija palīdzēja izprast, cik būtiska ir komunikācija starp dažādām paaudžu grupām, un kā skolēnu balsis var tikt ņemtas vērā vietējā lēmumu pieņemšanas procesā. Papildus teorētiskām zināšanām, jauniešiem bija dota iespēja praktiski izmēģināt pašpārvaldes darbu, risinot reālās dzīves un skolas problēmas. Šī pieredze ļāva jauniešiem ne tikai apmainīties ar pieredzes stāstiem, bet arī attīstīt kritisko domāšanu, komunikācijas un problēmu risināšanas prasmes. Izmantojot dažādas team-building aktivitātes, jaunieši attīstīja arī spēju kvalitatīvi darboties grupās.

 

Projekta mērķis - nodot pašreizējās zināšanas, pieredzi un resursus nākošajai paaudzei – tika sasniegts!

 

Projekts un pasākums “REDZI. DZIRDI. TURPINI!” tika īstenots Izglītības un zinātnes ministrijas Jaunatnes politikas valsts programmas 2024.-2026. gadam valsts budžeta finansējuma ietvaros.


< Atpakaļ

Skolas stundu saraksts

Laiks:

Nākamais zvans:

 

 

0. stunda: 8:15 - 8:55
1. stunda: 9:00 - 9:40
2. stunda: 9:50 - 10:30
3. stunda: 10:40 - 11:20
4. stunda: 11:50 - 12:30
5. stunda: 13:00 - 13:40
6. stunda: 13:50 - 14:30
7. stunda: 14:35 - 15:15
8. stunda: 15:20 - 16:00

 

Pasākumu plāns

 

NOVEMBRIS

 

VALSTS SVĒTKU NEDĒĻA:

 

  • 15. novembris plkst. 9:00 -9:40:
  • *SVINĪGĀ SVĒTKU LĪNIJA veltīta Latvijas gadadienai (pirmskolas grupām un 1. klasēm);
  • *KLASES STUNDA (2.-12. klasēm);
  •  
  • 15. novembris plkst. 11:50 - Baložu pilsētas dzimšanas diena- skolas sporta laukumā Latvijas kontūras izveidošana; (pārcelts no 14. novembra)

 

  • 11.-30. novembris  - Bērnu vizuālās mākslas radošo darbu izstāde “Manas mājas - Latvija!’’;

 

 

21. novembris no plkst. 18:00-20:00 - Tikšanās ar mācību priekšmetu skolotājiem:

  • pieteikšanās grafiks nosūtīts e-klases pastā.

 

1. - 29. novembris - ''Latvijas skolas soma'' pasākumi;

 

 

 

Panākumi olimpiādēs               2024./2025. m.g.


 

 

 

SKOLĒNU AUTOBUSU REISI


 

NOVADA skolēnu autobusu maršruti no 03.09.2024.:

 

 

 

 

 

MARŠUTS "Medemciems-Baložu vidusskola" no 28.10.2024.:

 

 

 

 

 

 

 

Telpu un sporta laukuma noslogojums


 

Nospiežot uz šī faila:

 

 

 

Informācija topošo pirmklasnieku vecākiem

Nospiežot uz šī faila:

    <-- Pieteikuma veidlapa

Jaunākā galerija

Nospiežot uz mapes: